EK Dance OÜ, reg.kood: 12367326, aadress Uus-Klaokse põik 8, 76403, Alliku küla, Saue vald, Harjumaa, Eesti (edaspidi EK Dance) ja klient, kes vormistab EK Dance e-poes tellimuse ja sisestab tellimise käigus oma isikuandmed (edaspidi Tellija), sõlmisid omavahel ostu-müügi lepingu.

1.     Üldine

1.1.        Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks EK Dance OÜ ja Tellija vahel. EK Dance nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. EK Dance jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat informeerides.

1.2. EK Dance on isikuandmete vastutav töötleja 

1.3. EK Dance edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le

1.4. EK Dance ei vastuta kaupade kohaletoimetamise viivituse ja arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest. 

1.5.        Hinnad on eurodes.

2.           Tellimuse vormistamine

2.1.        Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Tellijad.  

2.2.        Tellimuse vormistamiseks veebis tuleb minna EK Dance kodulehele www.ekdance.ee. Toodet saab otsida sisestades otsingusõna avalehel olevasse kastikesse või lehitsedes menüüd. Tellija peab tutvuma toote juures oleva kirjelduse, spetsifikatsioonide ja kohaletoimetamise tingimustega. Toote tellimiseks peab Tellija valima vastava suuruse ja kui on valikus erinevad kontsakõrgused siis valima sobiva ja klikkama „Lisa ostukorvi“. Klikates „Ostukorvil“, näeb Tellija kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga. Järgmises sammus tuleb sisestada Tellija andmed. Järgmises sammus tuleb valida makseviis ja transport. Enne lõplikku kinnitamist peab Tellija veenduma, et sisestatud detailid nii valitud toote kui ka Tellija andmete kohta on korrektsed. 

2.4.        Tellimuse vormistamiseks telefonis/e-kirja teel, peab klient omama kas tootekoodi või toote täisnimetust, väljendama oma soovi tarneviisi kohta ning edastama oma andmed. NB: telefoni / e-kirja teel tellimuste eest ei saa tasuda pangakaardi või pangalingiga. 

2.5.        Tellimuse esitamisel on Tellija teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja, et ta kinnitab, et on tutvunud EK Dance tellimistingimustega.

2.7.        Mõningad tooted vajavad  ettemaksu.

2.8.        Tellimuse esitamisel nii veebipoes kui ka telefoni teel, tuleb kliendile e-posti olemasolul kinnituskiri.

2.9.        Tellimust saab tühistada e-kirja või telefoni teel kuni saadetise kättesaamiseni.


3.            Kauba kättesaamine ja tarneaeg

3.1.        Kauba kättesaamine ja tarne toimub Eesti piirides.

3.2.        Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. EK Dancel on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida. 

3.3.        EK Dance informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-kirja teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab EK Dance ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 2-3 tööpäeva jooksul.

3.4.        Kättetoimetamise kiirus oleneb toote juures olevast tarnelubadusest. Kui tarnelubadust ei ole märgitud, siis tarnelubadus on kuni 3 nädalat. Tarnelubadus võib nihkuda paari päeva raames olenevalt pühadest ja ettearvamatutest asjaoludest.  

3.5.        Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja kõige pikema ooteajaga toote järgi.

3.6.        EK Dance jätab endale õiguse erinevate tarneaegadega toodete tellimusi poolitada ning tarnida neid mitmes jaos.  

3.7.        Kättetoimetamine Omniva pakiautomaatide kaudu. Omniva pakiautomaatide võrgustik on nähtav www.omniva.ee. Kauba saabumisel saadetakse Tellijale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja võtta pakk avanenud kapist välja. Lunamakse tuleb tasuda paki eest kaardimaksega. Omniva pakiautomaadi transpordi tasu on 3,50€.  

3.8.        Kättetoimetamine Itella SmartPosti kaudu. Itella SmartPOSTi pakiautomaatide võrgustik on nähtaval kodulehel www.smartpost.ee. Kauba saabumisel saadetakse Tellijale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja võtta pakk avanenud kapist välja. Lunamakse tuleb tasuda paki eest kaardimaksega. Itella SmartPOSTi pakiautomaadi transpordi tasu on 3,50€.   

3.9.        Kättetoimetamine kulleriga. Kuller võtab Tellijaga ühendust tellimuses märgitud telefoni numbrit kasutades, et leppida kokku kattesaamise täpsem aeg. Lunamaksega tellimuse puhul saab tasuda kullerile sularahas. Kui Tellija soovib tasuda pangakaardiga, siis tuleb see eelnevalt kulleriga kokku leppida. Kuller toimetab saadetise esimese ukseni (st. korterelamu välisuks või eramaja värav). Omniva kulleriteenuse puhul, kui telefoni teel tellimuses olnud telefoninumbrit kasutades Tellijaga kontakti ei saadud, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse ja kliendile edastatakse Omniva poolt saadetise saabumise teade, mille alusel saab Tellija saadetise postiasutusest kätte. Kulleri tasu 3,99€ - 32,99€ Tellijale ei tagastata. Kui Tellija soovib postiasutusest pakki uuesti koju tellida, siis tuleb võtta ühendust Omnivaga ja tellida vastav teenus Omniva hinnakirja alusel.

3.10.      Kättetoimetamine Eesti Posti postkontori kaudu. Kui pakk jõuab postiasutusse, saadab Eesti Post Tellijale saadetise saabumise teate, mille alusel saab Tellija teatel olevast postiasutusest saadetise kätte. Transpordi tasu on 6,50€ (kui ei ole märgitud teisiti toote juures).  

5.            Tagastamine

5.1.        Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Tasuta tagastamisel peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi.

5.2.        Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. NB! Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist.

5.4.        Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Tellijale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Tellija pakendi selliselt ka avama.

5.5.        Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on EK Dancel õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.  

5.6.        Vahetuskauba teenus on Tellijale tasuta.  

5.7.        Paki saab Tellija tagastada lähimasse SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi kaudu saadud personaalse koodi alusel või lähimasse Eesti Posti postiasutusse klienditagastusena.   

5.8.        EK Dance tagastab Tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest EK Danceni.

5.10.      Kui Tellija soovib kasutada oma 14-päeva tagastamise õigust ja ei soovi vahetust siis tagastamise kulud (pakiautomaat, postkontor, kuller) katab tavatarneviiside puhul algselt EK Dance, lõppkokkuvõttes Tellija. 

5.11.      14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud Tellija isiklikke vajadusi arvestades. Samuti ei kohaldata tagastamisõigust toodetele, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel.

5.12.      Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik. 

6.            Pretensioonide esitamise aeg

6.1.        Tellijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul EK Dance OÜ poole, saates vabas vormis avalduse aadressile info@ekdance.ee. Avalduses peab Tellija ära tooma probleemi kirjelduse, lisama võimalusel pildid defektist. EK Dance vastab Tellija esitatud kaebusele kirjalikult.

6.2.        Pretensiooni menetluse aeg algab, kui Tellija on esitanud vajaliku informatsiooni toote defekti olemuse kohta (punkt 6.1).

6.3.        Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui EK Dance ei tõesta vastupidist. 6 kuu jooksul tekkinud defekti puhul, toote diagnostikaga seotud kulud katab EK Dance. Juhul kui diagnostika tulemus näitab, et defekt on tekkinud Tellija vea tõttu, siis EK Dance võib korraldada Tellija jaoks tasulise remondi või saata toode Tellijale tagasi. Kui Tellija ei nõustu diagnostika tulemusega, on tal õigus võtta teine arvamus, mille kulud jäävad algselt Tellija katta. 

6.4.        Peale 6-kuulise perioodi möödumist kauba ostust tuleb Tellijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte Tellija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Tellija korraldab ise diagnostika ja saadab selle tulemusel koostatud tööakti EK Dancele. EK Dancel on õigus tööakti järeldusega mittenõustumisel korralda teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise. Sellega seonduvad kulud katab Tellija kuni pole tõestatud, et tegemist oli toote defektiga. Pretensioonide lahendused võivad olla kas osaline hüvitis, toote tagasiost, vahetus või parandus.  

6.5.        Kui pretensioon tingib, et toode tuleb toimetada tagasi EK Dancele, peab Tellija pakendama toote turvaliselt ja täielikult. Tagastades toote kulleriga, on õigus teenusepakkujal kauba vastuvõtmisest keelduda, kui toode ei ole pakendatud korrektselt ja turvaliselt. Teistkordseks tagastamiseks tellitud kulleri kulu katab Tellija. Pakkimisega tekkinud kulud katab Tellija. 

6.6.        Kui Tellija ei nõustu remonditud toodet vastu võtma või pole EK Dance Tellijaga korduvalt ühendust saanud kõiki olemasolevaid kontaktandmeid kasutades, hoiab EK Dance toodet enda laos 3 kuud ning seejärel utiliseerib toote. Kui Tellija soovib, et remonditud toodet hoitakse kauem, siis kehtib sellele ladustamise kulu 0,50 € / päev.

7.            Vaidlused

7.1.        Juhul kui Klient tunneb, et tema õigusi on rikutud, võib Klient kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid, mis tulenevad Võlaõigusseadusest;

7.1.1 nõuda kohustuse täitmist ehk nõuda asja parandamist või asendamist; 

7.1.2 oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; 

7.1.3 nõuda kahju hüvitamist;

7.1.4 taganeda lepingust või öelda leping üles;

7.1.5 alandada hinda; 

7.1.6 rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

7.2.       Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.